Gerillamarketing kísérlet

Gerillamarketing
Ígértem nemrég egy kis gerillamarketing „bemutatót”, s ha valaki rászalad a Google.hu alatt a szóra (gerillamarketing), láthatja: tartom magam az ígéretemhez. Ott vagyok rendesen a domb oldalán, rezeghet odafent a „dombot uralók” nadrágja! 🙂
Persze ennek csakis akkor van értelme, ha tudok is mondani valamit a gerillamarketingről, mert ha nem, akkor az egész hiába…
Az az ábra, hogy a hónap végén hivatalos vagyok egy egyetemi előadásra, s a hallgatóknak szeretném megmutatni (tehát nem csak beszélni róla, hanem MEGMUTATNI) az új utakat, azoknak az előnyeit a hátrányaikkal együtt!

Ez a jelenség, amire a Google.hu alatt utaltam a gerillamarketing szóra, részben Internet-technikai eljárásmód, másrészt pedig gerilla harcmodor kérdése, harmadrészt pedig JÁTÉK(*) a javából!
(Előzmény: a Google.hu-ban nem szerepelt egyetlen oldalam sem a  „gerillamarketing” szó beütésére az első húsz találat között. Úgy döntöttem, ezen változtatni fogok.)
Az előadáson azt tervezem, hogy lemérem: mennyire látja a polgár elviselhetőnek az „osztag-támadás” jelenségét, drukkol-e a rohamozónak (nekem, a gerillának) vagy gyűlölni fogja a tömeges méretű megjelenést. (Magyarán: herótja lesz-e attól, hogy egyetlen bloggazda a mindenáron való győzelem (domb-uralás) érdekében, falkában támad!)

Új utak – néha megrémülök: micsoda net-erő van a kezemben!
Nem visszaélni vele – ez a belső parancs!!!
Kéremszépen: a hónap végéig tessenek még kibírni ezt a gerillamarketing kísérletet!
(Korábban erről: Gerillamarketing)

(*) Más szempontból viszont messze nem játék! (V.ö. lentebb, a 2. hsz.)

“Gerillamarketing kísérlet” bejegyzéshez 8 hozzászólás

  1. Kedves Bédéká!
    Jártam nálad, a megadott címen és kérdeztem is.
    El is gondolkoztatott a te „fogadásból élre kerülésed”, meg az én gerillamarketingre vonatkozó, fentebbi JÁTÉK szavam!
    Nem lesz ez sokáig ilyen „könnyű”, vagy könnyűnek látszó dolog. Ma már harmincszoros a túlkínálat az információs piacon.
    És az irodalomban? A gerillamarketingről szóló blogbejegyzésekben – vajon mekkora a túlkínálat?
    Másfelől persze, a fordítottja felől: ahhoz, hogy a te információd legyen a „nyerő”, a közönséghez jutó – olyannak kell lennie! Életerősnek, vitathatatlanul a keresők élvonalában állónak!
    Most, ahogy ezt végiggondoltam, már nem is nevezném a tárgyalt jelenséget JÁTÉK-nak, azaz inkább „véresen” komoly dolog a GERILLAMARKETING (ez az én felfogásom szerinti, neten megvalósuló összetett gombolyag) – mégha élvezem is.

    Válasz
  2. hát voltaképp játék az enyém is, arra jó a fogadásom, hogy kipróbáljam, egy könnyű, a politikai bulvár felé kacsingató bloggal a nulláról mennyi idő alatt tornázom, magam az élre. persze ehhez jókat kell írnom, és mivel saját nevemen teszem közzé, a magam számára is vállalhatónak kell lennie – de itt egy fokkal engedékenyebb leszek magammal szemben, mint a főblogomban vagy pláne az írott sajtóba szánt jegyzeteimben.

    Válasz
  3. Szia Myrtille!
    Szerintem is menni fog neki, simán, negyed annyi idő alatt! Ismerve valamennyire a Nol-t (hiszen mindhárman ismerjük), pár nap alatt BéDéKá lesz a hengerlő sztár!
    Remélem, a győzelmi diadalt nálad tartja, Myrtille világhírű net-Sörkertjében, ahová a virtuális korsók emelgetése ügyében minket is meghív a fogadás-nyertes Balla D.
    Ha nem, hát nem számítjuk ki többé, hány bájtot is nyom a latba(n)! 🙂

    Válasz
  4. Az előadás május 8-ra tolódott, vajon ez lesz-e a Győzelem napja? Mert amúgy az.
    Pedig már nem nagyon akartam visszaélni a gerillamarketingre szomjas net-olvasók türelmével 🙂

    Válasz

Hozzászólás a(z) BéDéKá piréz bejegyzéshez Válasz megszakítása