Namég gerillamarketing: a boldog ember

Gerillamarketing előadás után

Gerillamarketing témájú előadásom végén, ahogy az utolsó gerillamarketinges képkockát is visszalöködtem az Internetre, néhányan megtiszteltek a személyes érdeklődésükkel.

Így tett Tibold Zita is, akit sohasem láttam annak előtte, nem ismertem őt, sohasem hallottam a nevét, de ahogyan átnyújtotta a névjegyét – az igen emlékezetes marad:

– Tibold Zita vagyok, főfoglalkozásomra nézve: boldog!

És tényleg, forgattam ott és most itt is a névjegyét, ez van arra rányomtatva:
Főfoglalkozás: Boldog.

Levinson is boldog lehet

Van még azon a névjegyen ez meg az, vendéglátás, ingatlan beruházás, export, import meg ami kell.
Levinson, minden gerillamarketingesek atyamestere igen büszkén tekintene a világra, ha látná: nagyon jó gerillamarketingesek ezek a magyarok!
Tudják, hogy a névjegynek két oldala van és bizony ráfér arra sok minden.
Boldogok lehetnek! 🙂

Mi a boldogság?

A boldogság egy összetett érzelmi állapot, amelyet az emberek általában pozitív és elégedett érzésekként értelmeznek. Ez az érzés általában akkor jelentkezik, ha valaki elégedett és kiegyensúlyozott életet él, pozitív tapasztalatokkal, kapcsolatokkal és eredményekkel rendelkezik. A boldogság különböző forrásokból eredhet, például:

  1. Sikerélmények: Amikor valaki eléri céljait, sikerrel jár egy projektben vagy kitűzött céljait elérte, boldogságot érezhet.
  2. Kapcsolatok: Egészséges és támogató kapcsolatok, szeretet és megbecsülés elősegíthetik a boldogság érzését.
  3. Érzelmi állapot: A pozitív érzelmi állapotok, mint az öröm, a vidámság, a békesség és a elégedettség, így a boldogsághoz.
  4. Érzelmi stabilitás: Az érzelmi egyensúly és a stresszmentes állapot elősegítheti a hosszabb távú boldogság érzését.
  5. Élettel való elégedettség: Az olyan tényezők, mint az egészség, a megfelelő munka és a kiegyensúlyozott életmód, elősegíthetik a boldogságot.

Fontos megjegyezni, hogy a boldogság személyenként változó és szubjektív érzés, és az emberek különböző dolgoktól és élethelyzetektől érezhetik boldogan magukat. ha a boldogság érzése időszakos lehet, és az élet különböző szakaszaiban változhat.

Lépcsőházi gondolat

És még az előző poszt szülte lépcsőházi gondolat: lám, mennyi kép árulkodik arról, hogy a gerillamarketing betölt minden teret. Ott látjuk az utcán, a blogokban, a videó-megosztók uralta hálón…
Erről az a vita jut eszembe, amelyben a gerillamarketing némely magyar guruja és egynémely szerkesztő urak kijelentették: az internetes keresőkben a gerillamarketingnek nincs helye!

Véleményem változatlan: a gerillamarketing egyszerre szemlélet és gyakorlat – és ezeknek, mármint a szemléletnek és a gyakorlatnak semmi sem tilthatja meg, hogy a marketing melyik ág-bogába mehetnek be s melyikbe nem! Érdekből, stupidságból egy darabig lehet kicsit törölgetni a Wikipédiában, lehet kis kakasként uralni közösséginek mondott webhelyeket – de csak egy darabig…

***

Kapcsolódó írások:

Gerillamarketing: gerillák a gyakorlatban

Kitekintő:

“Namég gerillamarketing: a boldog ember” bejegyzéshez 5 hozzászólás

  1. Én meg mit küzdök és keresek. Erre itt a megoldás. Csak az a bajom, hogy nincs névjegykártyám. Most hogyan legyek boldog???

    Válasz
  2. Kedves ZinczyKa!
    Én megpróbálom Tibold Zitát megkérni, hogy egy vendégposztban – mivel saját blogja még nincs -, árulja el a titkot!
    Ha szerencsénk van, akkor megtudhatjuk a gerillamarketing boldogsághoz vezető receptjét.

    Addig érdd be a javaslatommal és mondd ezt bemutatkozáskor, telefonok felvételekor:
    – ZinczyKa vagyok és szeretnék boldog lenni, de még nem tudom, hogyan! 🙂

    Válasz
  3. Kedves FYGureout!
    A civil nickemen reagáltam.
    (Azért a magam civil nevén, hogy visszafogottabb legyek. Ha El Lobo-ként, első lobbal szólok hozzá, tartok tőle, csúnya szavak is belekeveredtek volna.)

    Válasz
  4. És ezt ennyi év után kell megtudnom! 🙂 Gyakorolni fogom a tükör előtt 🙂
    ZinczyKa vagyok és szeretnék boldog lenni, de még nem tudom, hogyan!
    Bukni fognak rám a pasik.

    Válasz

Hozzászólás a(z) EL LOBO - A farkas bejegyzéshez Válasz megszakítása