T-Online változások

Tizenöt év a szolgáltatók kiszolgáltatottjaként

Ma 2022.11.28. reggele van és megállapítom a következőket.
Az alábbi bejegyzést 15 évvel ezelőtt írtam. Nagyszerű példája a szolgáltatásmarketing felemás működésének, ezért nem esik a szöveg a blogtisztítás áldozatául.
Nálam azért vannak változások – ADSL-ről már csak homályos emlékképem van és másik szolgáltató „keserű kenyerét eszem”.
Aztán az is világossá válik számomra, hogy ez a felemásság folyamatosan végig kíséri a IT szolgáltatók elmúlt 15 évét. Mindegyikét.

Hiba van, jelzem a szolgáltató telefonszámán

Az ADSL-em újra feldobta a talpát, másfél nappal ezelőtt be is jelentettem a hibát, ugyanúgy, mint februárban is. Blog-történetek: a matthülye blogger Internetszolgáltatója avagy folt a zsákját. De vannak változások! Először is: az 1234-en AZONNAL felvették a telefont, így mintegy plusz egy órát nem véve el az életemből.

A hibát gyakorlatilag kb. két óra alatt megszüntették. Igaz, ez a boldog állapot, hogy újra fent lehetek a hálón, kb. két órán át tartott, mert akkor újra „szinkronhiba” lépett elő, semmi net!

Reggel újra hibabejelentés – a telefont újra tüstént felkapták, semmi perc alatt. A tegnapi nap ennek ellenére net nélkül telt, igaz, este már, mint a mesében, hol volt, hol nem volt kapcsolat!
Ma reggel már viszonylag hosszú időszakaszok telnek el úgy, hogy rajta lehetek a hálón! A hiba még nincs kijavítva, mert nincs visszajelző sms, mint tegnapelőtt este volt.
Az imént ment el tőlem a szomszéd – mára már nála sincs t-akármilyen kapcsolat.

Nem írom tovább, mert kiszaladok abból a szűk időből, amíg van kapcsolat!

Talán ez még belefér: jó, hogy azonnal felveszik a telefont!

“T-Online változások” bejegyzéshez 8 hozzászólás

  1. A T-micsodák helyében nekem már nagyon égne a képem, hogy 48 óra alatt sem tudok normális Internet kapcsolatot helyreállítani egy magyar nagyvárosban, csak olyan 5 percig megy, aztán egy kicsit megint nem-eset, amely mellett nem lehet dolgozni!

    Válasz
  2. Kb ennyi telik tőlük, felvenni a telefont. Aztán nem csinálnak semmit.
    Nálunk ők ,meg a szolgáltatónk egymásra szokták kenni:)

    Válasz
  3. Szia Morvax!
    Kíváncsi vagyok, ma lesz-e normálisan Internetem. Tudok-e dolgozni például vagy blogolni, ha kedvem kerekedne. Ma írnék néhány szót egy boldog emberrről, aki nem attól boldog, hogy jó Internetszolgáltatója van és nem furják a panel-falat a szomszédban, hanem más miatt. Igaz, ezek a dolgok sem bosszantják.

    Válasz
  4. Szia!
    Most hívtam a T-micsodát, megint felkapták pillanatok alatt, még nincs lezárva a munkalap. Nagyjából 3-5 percig van net, aztán bontják, újra feláll a cucc, aztán megint slussz! Este lejár a 72 óra.
    Így azért elég nehéz a neten dolgozni!
    Szóval nem vagyok boldog!

    Válasz
  5. Az Ön által bejelentett hiba elhárítása további időt igényel – kaptam meg SMS-ben, bőven 72 óra elmúltával az értesítést a szolgáltatómtól.
    Kiváncsi leszek a számlámra – mennyiről fog szólni. De arra méginkább, hogy mikor menthetek pl. a szerverről – mert most a folytonos kapcsolat-megszakadás miatt nem lehet nekiállni.

    Válasz
  6. Kezdem elunni a folytonosan megszakadó internet-kapcsolatot, tiszta őrület ez – de mégis, megértőn várakozom.
    Biztosan valami nagy hiba van valahol, amelynek orvoslásához nem volt elegendő az egy hét! Kis ország nagy szolgáltatója – gondolom, mégiscsak hamarosan végez.
    Jé, latinos hévvel csússzan a sor meg a ritmus.
    Dixerat o mores o tempora Tullius olim…

    Válasz
  7. Ma, reklamáló elektronikus levelemre választ kaptam, amelyben arról értesít a szolgáltatóm, hogy panaszom alapos volt, s 12 napot jóváírnak nekem négyszeres áron, a szerződés szerint – és elnézést is kértek!

    Nakérem, ez már valami, hiszen így, a bosszúságom ellenértékeként, másfél hónapig ingyen internetezek!
    Azt hiszem: ez így is van rendjén, ahogy most lezárult!

    Válasz

Hozzászólás a(z) EL LOBO - A farkas bejegyzéshez Válasz megszakítása