A vályogvakolat példája
Elhülten olvasom a Passzívház Magazinban, hogy az egyik vályogvakolatot gyártó cég főnöke, bizonyos Weihtrager úr, a vásárokon megeszik egy nagy kanállal a saját gyártmányú vályogvakolatából. Ezzel demonstrálja, cégének gyártmánya emberbarát, egészséges termék.
Marketing szempontból eme demonstráció zabálni valóan eredményes, lenyűgöző cselekmény – még nekem is vásárolhatnékom támadt, pedig a hagyományos vakolatunkkal nagyjából minden rendben van. (A beázás miatt leesett, érme nagyságú hiátust most nem ide számítva.)
Megeszem a kalapom
Ennivalóan szimpatikus marketing megoldás a termék demonstratív felzabálása – annyi szent.
E kitűnő marketing megoldásnak lehet is valamilyen történetisége, gondoljunk csak a mondásra: megeszem a sapkám! Ezt nyilván régi kalapos kisiparosok használták falusi vásárok idején…
A képzelet szárnyán
A képzeletem azonnal kettesbe kapcsol, vajon miféle termékeket lehetne a fel- vagy kitalálóval, a gyártóval vagy a forgalmazóval megetetni?
Te mit javasolsz?
Persze csokoládéipari termékek, alkoholos italok gyártói és forgalmazói kizárva! 🙂