Te megennéd a munkád?

Vályogvakolat | Ennivalóan szép termék
Színes vályogvakolat – hát nem ennivaló?!

A vályogvakolat példája

Elhülten olvasom a Passzívház Magazinban, hogy az egyik vályogvakolatot gyártó cég főnöke, bizonyos Weihtrager úr, a vásárokon megeszik egy nagy kanállal a saját gyártmányú vályogvakolatából. Ezzel demonstrálja, cégének gyártmánya emberbarát, egészséges termék.

Marketing szempontból eme demonstráció zabálni valóan eredményes, lenyűgöző cselekmény – még nekem is vásárolhatnékom támadt, pedig a hagyományos vakolatunkkal nagyjából minden rendben van. (A beázás miatt leesett, érme nagyságú hiátust most nem ide számítva.)

Megeszem a kalapom

Ennivalóan szimpatikus marketing megoldás a termék demonstratív felzabálása – annyi szent.
E kitűnő marketing megoldásnak lehet is valamilyen történetisége, gondoljunk csak a mondásra: megeszem a sapkám! Ezt nyilván régi kalapos kisiparosok használták falusi vásárok idején…

A képzelet szárnyán

A képzeletem azonnal kettesbe kapcsol, vajon miféle termékeket lehetne a fel- vagy kitalálóval, a gyártóval vagy a forgalmazóval megetetni?
Te mit javasolsz?
Persze csokoládéipari termékek, alkoholos italok gyártói és forgalmazói kizárva! 🙂

Szólj hozzá!