Tőzsde, árfolyamok, online marketing és reklám kilátások

A válságok eddigi tanulsága szerint számos menedzsernél az első válsághessintő mozdulat a marketing területén születik, a kommunikációs politika terén. Nem lesz reklám, nem lesz PR…
A tegnap esti híradóban a „Robin Hood adó” bevezetését kommentálandó az egyik magyar erőmű vezetője azzal kezdte mondókáját: márpedig PR nem lesz!

Szakmai blogomban tegnap tettem közzé egy rövid bejegyzést arról, hogy azért esett a Google részvényeinek árfolyama, mert az elemzők az online hirdetések visszaesésétől tartanak.
Ma, mintha csak ezzel a megállapítással akarna feleselni, a közhangulatot javítva, A válság nem hatotta meg a magyar online reklámpiacot címmel tett közzé hírt a Magyar Online Hirdetési Index (MOHI), közölve, hogy szeptemberig több, mint 30 százalékkal nőtt a magyar online reklámpiac.

Na ja, nálunk vagy nincs válság, vagy ha van, akkor csak lesz, de ha mégis, akkor nálunk olyan érett a vállalati szférában a menedzsment, hogy itt ezzel az online izével nem lesz baj.

Közben ma az Egyesült Államok piacán a Google részvényei markánsan estek tovább…

***
Hivatkozott írás: Miért esnek a Google részvényei a tőzsdén?

“Tőzsde, árfolyamok, online marketing és reklám kilátások” bejegyzéshez 3 hozzászólás

  1. Új struccpolitika

    Egy strucc úgy vélte, hogy különb társainál,
    eltökélte tehát, hogy karriert csinál.
    Hogy ezt gyorsan vigye véghez,
    úgy döntött, hogy ellenzék lesz,
    és mint egyszemélyes tábor
    elszakad a gyáva struccpolitikától.
    Szembe is fordult a többivel dohogva,
    és onnét fúrta be fejét a homokba.

    Válasz
  2. Ma az Indexen ilyen címmel jelent meg írás: „Gyilkos idők előtt az online média”.
    Ez már nem az a struccos marketing/pr.
    És Malvinának nagyon-nagyon igaza van: ha nincs pr az is egy üzenet!

    Válasz

Szólj hozzá!