
Telefon marketing
Méreg marketing, düh szolgáltatás
Hej, te bánatos atyaúristen, micsoda nap van ma megint, szakadjon rá az ég a sok haszonlesőre!
Bánom már a pillanatot, amikor ügyfeleimmel megállapodtam abban, hogy amikor felkeresik a „jobbnál-jobb” akciós ajánlatokkal – küldjék az ajánlattevőket hozzám.
Néhány hónappal ezelőtt már így jellemeztem a net-marketingnek mondott, ocsmány haszonlesést:
„Kedves ügyfelem, aki a Google-ban kategóriájának első helyén áll, két nap alatt tíz olyan tartalmú e-mailt kapott, hogy jutányos összegért, 24 órán belül, az első húsz találat közé viszik!
De ő, nehéz ügyfélnek számít, nem akar pénzért hátrébb kerülni, mint ahol most tanyázik…”
Na és akkor itt van a mai nap: csörren a telefon, s eddig már éppen öt kalandor próbálkozott ugyanazzal – élre viszi azt, aki már ott van!
Az egész kelekótya marketing-átverés onnan ered, hogy az akciós ajánlatokkal állítják fejre a piacot. Normális cég terv szerint, előre tudja: mit, mikor fog reklámozni, tehát Ő IRÁNYÍTJA a folyamatokat, s nem hagyja, hogy az akciós ajánlatok irányítsák az ő marketingjét!
Azannya, de jó volt itt ezt most kibeszélni!
Új internet ? tv ? telefon szolgáltatóm köszöntése
Kedves UPC!
Meglepve bontottam ki leveled, amelyben – mint új ügyfelet – köszöntesz engem!
Egészen meg is hatódtam ama mondatodig, hogy:
Tájékoztatjuk, hogy a szolgáltatás ellenértékét a mindenkor érvényes díjszabásban megállapított árak alapján küldött számla szerint köteles megfizetni a UPC Magyarország Kft.-nek.
Tájékoztatlak kedves UPC, hogy ez egetverő baromság! Én sem írtam neked szerződésünk megkötése után iktatószámmal ellátott, postai díjszabásért feladott levelet, hogy elvárom, hogy tisztességesen szolgáltass a mindenkori elvárásaimnak megfelelően, mert ellenkező esetben úgy leszel tőlem kirúgva, mint az elődöd, az a bizonyos másik szolgáltató!
Ha ilyen levelekre volna időm és pénzem, akkor még azt is belevettem volna, hogy a csendes, szolid és olcsó szolgáltatókat méltányolom, és azok, akik bemutatkozásként a „köteles megfizetni” féle formulákkal élnek, azokról azt gondolom, hogy fogalmuk sincs a marketingről, a barátságos ügyfélszolgálatról, amit a szakirodalom a cég kommunikációs politikája címszó alatt tárgyal.
Forma szerint magam is tisztelettel.