Gerillamarketing előadás után
Gerillamarketing témájú előadásom végén, ahogy az utolsó gerillamarketinges képkockát is visszalöködtem az Internetre, néhányan megtiszteltek a személyes érdeklődésükkel.
Így tett Tibold Zita is, akit sohasem láttam annak előtte, nem ismertem őt, sohasem hallottam a nevét, de ahogyan átnyújtotta a névjegyét – az igen emlékezetes marad:
– Tibold Zita vagyok, főfoglalkozásomra nézve: boldog!
És tényleg, forgattam ott és most itt is a névjegyét, ez van arra rányomtatva:
Főfoglalkozás: Boldog.
Levinson is boldog lehet
Van még azon a névjegyen ez meg az, vendéglátás, ingatlan beruházás, export, import meg ami kell.
Levinson, minden gerillamarketingesek atyamestere igen büszkén tekintene a világra, ha látná: nagyon jó gerillamarketingesek ezek a magyarok!
Tudják, hogy a névjegynek két oldala van és bizony ráfér arra sok minden.
Boldogok lehetnek! 🙂
Lépcsőházi gondolat
És még az előző poszt szülte lépcsőházi gondolat: lám, mennyi kép árulkodik arról, hogy a gerillamarketing betölt minden teret. Ott látjuk az utcán, a blogokban, a videó-megosztók uralta hálón…
Erről az a vita jut eszembe, amelyben a gerillamarketing némely magyar guruja és egynémely szerkesztő urak kijelentették: az internetes keresőkben a gerillamarketingnek nincs helye!
Véleményem változatlan: a gerillamarketing egyszerre szemlélet és gyakorlat – és ezeknek, mármint a szemléletnek és a gyakorlatnak semmi sem tilthatja meg, hogy a marketing melyik ág-bogába mehetnek be s melyikbe nem! Érdekből, stupidságból egy darabig lehet kicsit törölgetni a Wikipédiában, lehet kis kakasként uralni közösséginek mondott webhelyeket – de csak egy darabig…
***
Kapcsolódó írások:
Gerillamarketing: gerillák a gyakorlatban
Kamara: válság elleni KKV orvosságok, pl. gerillamarketing
Kitekintő:
Én meg mit küzdök és keresek. Erre itt a megoldás. Csak az a bajom, hogy nincs névjegykártyám. Most hogyan legyek boldog???
Kedves ZinczyKa!
Én megpróbálom Tibold Zitát megkérni, hogy egy vendégposztban – mivel saját blogja még nincs -, árulja el a titkot!
Ha szerencsénk van, akkor megtudhatjuk a gerillamarketing boldogsághoz vezető receptjét.
Addig érdd be a javaslatommal és mondd ezt bemutatkozáskor, telefonok felvételekor:
– ZinczyKa vagyok és szeretnék boldog lenni, de még nem tudom, hogyan! 🙂
Barátom!
Mi is az a boldogság? Ki és miért boldog, vagy lehetne boldog, ha hagynák?
A boldogság mi magunk vagyunk, lehetünk, a barátainkkal, kedves ismerőseinkkel.
És erre reagálnál? http://www.sakraft.hu/2009/02/csontvelodonor-avagy-csak-hatalom-es-jatek-az-emberi-elet.html
Kedves FYGureout!
A civil nickemen reagáltam.
(Azért a magam civil nevén, hogy visszafogottabb legyek. Ha El Lobo-ként, első lobbal szólok hozzá, tartok tőle, csúnya szavak is belekeveredtek volna.)
És ezt ennyi év után kell megtudnom! 🙂 Gyakorolni fogom a tükör előtt 🙂
ZinczyKa vagyok és szeretnék boldog lenni, de még nem tudom, hogyan!
Bukni fognak rám a pasik.