Online marketing. E blog, a 2007. évi Reklámhét tiszteletére – időlegesen – immár a címében is viseli az online marketing kifejezést. Gerillamarketingben jártas olvasó az első mondat után most nyilván rám kacsint – csudákat ezért! El Lobo – A farkas nyilván kísérletbe fogott.
És igaza van a félszemmel pillantónak! A Corporate Behavior (a vállalati magatartás – Bognár Stúdió, az online marketing specialista, a gerillamarketing, valamint a SEO kísérletezője) megköveteli olykor a kockázatos manővereket is!
Az online marketing kifejezésre most 488.000.000 találatot kapunk (a Google keresőben), s az ott elhelyezett szöveges hirdetések magas száma is bizonyítja: a megszerezhető piaci darabkákért megéri harcba szállni!
Egy ilyen, sűrűn belakott vidéken már tőkés-csoportok ereje feszül egymásnak, igazi háborús vidék – nézzük meg mit ér a gerilla ereje itt.
Persze, nincsenek illúzióim. Amilyen gyorsan behatolok a „településre”, ugyanolyan gyorsan ki is fogok jönni onnan, veszteségek nélkül. Megtudom, amit meg akarok tudni, s aztán elfoglalom azt a szűkített piaci szegmenst, amelyet tartani is képes leszek.
Persze így sem kockázat nélküli a „rajtaütésem”, hiszen az igazi önerő felméréshez a TITLE is felvette az online marketing kifejezést, és ebből visszaesés is bekövetkezhet az értékesebb frontvonalakon.
De kísérletek nélkül sohasem jutok előrébb! Ha mindenki ugyanazt teszi, mondjuk a keresőoptimalizálás vidékein, akkor mindenki egyformán fog állni és sohasem fejlődnek az eljárásmódok. Amit eddig elértem – azt mind a kísérleteimnek köszönhetem.
Ennyit mára a reklámhét tiszteletére az online marketing, a blog, a vállalati magatártás és a kísérletek kapcsolatáról!
***
Keresőoptimalizálással foglalkozó bejegyzéseimből:
Keresőoptimalizálás