Ne hagyja ki! 🙂
Hogy miért a mosoly jele? Mert éppen arról akarom meggyőzni, hogy ne használja a tagadószavakat reklám írása közben!
Reklámhét következik, nézzünk hát rá ennek tiszteletére az online marketing hirdetésekre! Az online marketing, mint a marketing része, ugyanolyan szabályok alatt érvényesül csak, amelyek a marketinget is jellemzik. Azt pedig tudjuk: a tagadószavakra csak ritkán, csupán speciális esetekben építhetünk. Ehhez képest, ha beütjük a Google keresőbe: online marketing, az első három hirdetés mindegyike tartalmaz tagadószót!
Igen, igen figyelem
- Ne hirdessen, amig nem próbálta… mondja az egyik.
- Unja már, hogy nincs kéznél… harsogja a másik.
- Még weboldal sem kell hozzá… mondja a harmadik.
Olyan ez, mintha az online marketingben megengedhető volna az elnagyolt marketing ismeret, a reklámpszichológia mellőzése vagy a slendriánság!
Persze, mondhatja valaki, írjak egy, a szabályoknak megfelelő online marketing reklámot. Hát legyen:
Igen! Optimalizáltassa honlapját, mert a keresők élvonalából látogatók sokaságát fogja megszerezni! – Bognár Stúdió – a SEO specialista
***
És még egy kis merítés a marketing tengeréből:
Nyomulós marketing – ellenállok
…én meg csak símán első vagyok az „online marketing” és „onlinemarketing” keresésekre 🙂
Eddig nem is néztem…
Üdvözlégy!
1) Örömömre szolgál, hogy az idei Golden Blog legjobb 10 blogjában (Üzleti blog kategória) velem együtt szerepelt blogger ezt a blogomat is figyelemmel kíséri!
2) Rápillantva hivatkozott blogodra, azonnal látszik:
a) a domain név birtoklása
b) az egyik legnagyobb tartalmi szolgáltató címlapján szereplés az onlinemarketing bloggal, persze más tényezőkkel együtt
kiegyensúlyozott helyezést eredményez!
És persze, az az egészséges készség, amellyel ezt a hozzászólásodat laza önreklámba fordítottad – és ma már elengedhetelenül szükséges is – sokat lendíthet a helyezésen.
Ám mindez a fenti megállapításomat, hogy az online marketing hirdetések között olyanokat is találunk, amelyek nem kifogástalanok, láthatóan nem cáfolod meg. Nyilván nem is volt szándékod.
Köszönöm ismételt látogatásod!
Sokban egyetértve, ez a hozzászólás nem sokat dob, ha megnézed. Lusta vagyok gépelni, így aztán a rövidített domainem van itt is, ami egy átirányítás…
Szép napot, nemsokára személyesen is találkozunk!
Szép napot!
Annyiban félreértettél: nem arra gondoltam, hogy ez a hsz. (és a linkje)dob sokat az oldaladon, hanem arra a készségedre, képességedre utaltam, amellyel a téma tartalmát fordítottad önreklámba! 🙂 (Ez nem „szemrehányás” – mint fentebb mondtam is -, az online marketingben ez valamelyest szükséges is.)
Abban én is reménykedem, hogy keddig Pécsre visszaérek. Bár online mindenképp ott leszek.
Üdv
P.S.
Szemlézve az online marketing kifejezésre beugró oldalakat látom – a bölcs cégek a negatívban fogalmazott hirdetéseiket lecserélték!
Ebből következően:
a) igazam van és érdemes volt a jelenséget szóvá tennem
b) ki hitte volna, hogy milyen hatalmas cégek sora is olvassa a blogomat
Most véletlenül ránéztem az online marketing találati táblára, s hát azt látom, mintha gondok merültek volna föl a stabil elsőséggel kapcsolatban!
Ehhez mindjárt két megjegyzés kívánkozik:
a) sohasem „stabil” a találati tábla – jómagam a saját, olykor keserű tapasztalatából tudom
b) a véletlenül ránéztem kitétel, gyanítom, egyikünknél sem igaz, de nálam semmiképp.
Ugyanis a találatszámot a „helyezés” – persze más tényezők mellett, erősen befolyásolja. Márpedig minden találat potenciális ügyfél.
Ebből következeően én folyamatosan nyomon követem ügyfeleim és a magam oldalainak keresőkben elfoglalt helyezését, illetve annak változásait. Sőt nem csak nyomon követem, hane a SEO szabályai szerint teszek is az előrehaladásért.
Barátsággal:
El Lobo – A farkas (Bognár László)