Online marketing: a gerillamarketing lesz a jövő hívószava?

Divatszó immár a gerillamarketing. De tudjuk-e igazából, hogy mit jelent? Aligha. Annyi képzet tapad hozzá, hogy ámulhatunk. Pedig az egyszerűség ugyanolyan jellemző tulajdonsága lehet, mint a sziporkázó feltűnés. De nem az egyszerűség okán, hanem az utóbbi miatt lett és lesz még nagyobb divat.
Honlapomon két új aloldalt nyitottam: online marketing az egyik, a másik pedig a gerillamarketing.

Sötétben integetőhöz hasonlítja Levinson azt, aki elkészítve, elkészíttetve a honlapját azt gondolja, a munka már bevégeztetett. Mert nem fognak rátalálni.
A magam fogalmai szerint az Internet helyettesíti napjainkban a barlangok falát. Ott csakis azt látjuk az ősember kéznyomaként, ami fontos volt: a párját (terhesen, az anyaság megtestesítőjeként), az élelméül szolgáló élővilágot (halat, vadat s mi jó falat), az elejtésükhöz szükséges szerszámokat (lándzsát és íjat), vizet, földet és eget a csillagokkal. (Ehess, ihass, ölelhess, alhass – a mindenséggel mérd magad!! J.A.) És végül megörökítette a kézlenyomatát!

Tehát csakis az van a modern barlangok falán – az Internet keresőinek még bejárható-belátható elején, ami fontos!
Nekem fontos az online marketingben a gerillamarketing. Aloldala lett a honlapomom. Az én barlangom falán már ott virít.

Internet = modern barlangfal

Fliegel Jezernicky EXPEDITIONS

Szólj hozzá!