E percben nyitottam az elektronikus postaládám, s kéretlen levelet találtam benne arról, hogy ez az ország a teljes bizalmatlanságra épül, de a levélküldők éppen a BIZALOM jegyében, a JÓ nevében fognak törvénytelenül eljárni, amikor ingyen juttatják el hozzám négy, általuk nevesnek mondott szakember előadásainak anyagát, s engem is arra buzdítanak – küldjem tovább a küldeményt!
Történetesen az én szakmámból (marketing) is találok itt témát, így könnyen rájövök, hogy az akció egy gerillamarketing akció, a négy nevesnek mondott szakember és a levél feladójának (egy újság) érdekében.
A címe stílszerűen: Az ötlettől a nyereségig.
Kedves Barátaim!
Jelezném, hogy hazámban, Magyarországon, számos dologgal elégedetlen vagyok, ismerőseim egy része is az, de még egyikünknek sem jutott eszébe olyan reklámkampányt indítani a neten, amelyben a szar, fos, otromba, mocsodék haza ellenében mi lennénk a jók. Ezen az áron nem kell ügyfél, ezen az áron nem kell pénz, ezen a platformon nem állunk össze senkivel!
Akkor már inkább a haza pártján állok, pedig van vele vitám épp elég!
Mese a számolni tudó oroszlánról
Szorongva
ment ki reggel Leó a porondra,
mert várta már
a goromba idomár,
hogy tanszernek használva rút ostorát,
számolásra tanítsa az ostobát.
– Mondd meg, mennyi egy meg egy,
vagy ütlek, hogy meggebedj! –
De hiába pattogtatott peckesen,
nem ment annak még az első lecke sem.
Szégyenében később szegény vadállat
feladott egy nehéz példát magának.
Megoldotta szépen aznap este még:
elosztotta néggyel gonosz mesterét.