Online marketing: hirdetések – na ne, ha igen!

Ne hagyja ki! 🙂

Hogy miért a mosoly jele? Mert éppen arról akarom meggyőzni, hogy ne használja a tagadószavakat reklám írása közben!

Reklámhét következik, nézzünk hát rá ennek tiszteletére az online marketing hirdetésekre! Az online marketing, mint a marketing része, ugyanolyan szabályok alatt érvényesül csak, amelyek a marketinget is jellemzik. Azt pedig tudjuk: a tagadószavakra csak ritkán, csupán speciális esetekben építhetünk. Ehhez képest, ha beütjük a Google keresőbe: online marketing, az első három hirdetés mindegyike tartalmaz tagadószót!

Igen, igen figyelem

  • Ne hirdessen, amig nem próbálta… mondja az egyik.
  • Unja már, hogy nincs kéznél… harsogja a másik.
  • Még weboldal sem kell hozzá… mondja a harmadik.

Olyan ez, mintha az online marketingben megengedhető volna az elnagyolt marketing ismeret, a reklámpszichológia mellőzése vagy a slendriánság!
Persze, mondhatja valaki, írjak egy, a szabályoknak megfelelő online marketing reklámot. Hát legyen:

Igen! Optimalizáltassa honlapját, mert a keresők élvonalából látogatók sokaságát fogja megszerezni! – Bognár Stúdió – a SEO specialista

***

És még egy kis merítés a marketing tengeréből:

Nyomulós marketing – ellenállok

Keresőoptimalizálás az online marketingben

Politikai marketing

Gerillamarketing

GYIK:

Miért fontos elkerülni a tagadószavakat online hirdetésekben?
A tagadószavak használata a reklámokban gyakran zavaró és negatív hatással van a potenciális ügyfelekre. A reklámpszichológia szerint a pozitív üzenetek sokkal hatékonyabbak, mivel a vásárlók inkább a lehetőségekre és előnyökre fókuszálnak. Ezért ajánlott elkerülni a tagadószavakat, hogy a hirdetések vonzóbbak és meggyőzőbbek legyenek.
Milyen szabályok vonatkoznak az online marketing hirdetésekre?
Az online marketing hirdetések ugyanazokkal a szabályokkal működnek, mint a hagyományos marketing. Fontos, hogy a hirdetések figyelemfelkeltőek és informatívak legyenek, miközben elkerülik a zavaró elemeket, mint például a tagadószavakat. A cél az, hogy pozitív benyomást keltsenek és ösztönözzék a vásárlást.
Milyen hatással van a reklámpszichológia az online marketingre?
A reklámpszichológia alapelvei segítenek megérteni, hogyan reagálnak az emberek a hirdetésekre. Az online marketingben a pozitív üzenetek és a vonzó bemutatás kulcsfontosságúak a vásárlói döntések befolyásolásában. A pszichológiai tényezők figyelembevételével a hirdetések hatékonyabbá válhatnak.
Miért nem érdemes slendrián módon hirdetni az online térben?
A slendrián hirdetések nem csak a márka imázsát rontják, de csökkentik a potenciális ügyfelek bizalmát is. Az online marketingben a professzionális megjelenés és a jól megfogalmazott üzenetek elengedhetetlenek a sikerhez. A gondos tervezés és kivitelezés segít a versenytársak között kiemelkedni.
Hogyan lehet optimalizálni a hirdetéseket az online marketingben?
A hirdetések optimalizálása érdekében fontos, hogy a kulcsszavakat és a célcsoport igényeit figyelembe vegyük. Az A/B tesztelés segíthet az üzenetek hatékonyságának mérésében, míg a keresőoptimalizálás javítja a láthatóságot. A folyamatos elemzés és finomítás elengedhetetlen a sikerhez.

“Online marketing: hirdetések – na ne, ha igen!” bejegyzéshez 6 hozzászólás

  1. Üdvözlégy!

    1) Örömömre szolgál, hogy az idei Golden Blog legjobb 10 blogjában (Üzleti blog kategória) velem együtt szerepelt blogger ezt a blogomat is figyelemmel kíséri!

    2) Rápillantva hivatkozott blogodra, azonnal látszik:
    a) a domain név birtoklása
    b) az egyik legnagyobb tartalmi szolgáltató címlapján szereplés az onlinemarketing bloggal, persze más tényezőkkel együtt
    kiegyensúlyozott helyezést eredményez!

    És persze, az az egészséges készség, amellyel ezt a hozzászólásodat laza önreklámba fordítottad – és ma már elengedhetelenül szükséges is – sokat lendíthet a helyezésen.

    Ám mindez a fenti megállapításomat, hogy az online marketing hirdetések között olyanokat is találunk, amelyek nem kifogástalanok, láthatóan nem cáfolod meg. Nyilván nem is volt szándékod.

    Köszönöm ismételt látogatásod!

    Válasz
  2. Sokban egyetértve, ez a hozzászólás nem sokat dob, ha megnézed. Lusta vagyok gépelni, így aztán a rövidített domainem van itt is, ami egy átirányítás…
    Szép napot, nemsokára személyesen is találkozunk!

    Válasz
  3. Szép napot!
    Annyiban félreértettél: nem arra gondoltam, hogy ez a hsz. (és a linkje)dob sokat az oldaladon, hanem arra a készségedre, képességedre utaltam, amellyel a téma tartalmát fordítottad önreklámba! 🙂 (Ez nem „szemrehányás” – mint fentebb mondtam is -, az online marketingben ez valamelyest szükséges is.)
    Abban én is reménykedem, hogy keddig Pécsre visszaérek. Bár online mindenképp ott leszek.
    Üdv

    Válasz
  4. P.S.
    Szemlézve az online marketing kifejezésre beugró oldalakat látom – a bölcs cégek a negatívban fogalmazott hirdetéseiket lecserélték!
    Ebből következően:
    a) igazam van és érdemes volt a jelenséget szóvá tennem
    b) ki hitte volna, hogy milyen hatalmas cégek sora is olvassa a blogomat

    Válasz
  5. Most véletlenül ránéztem az online marketing találati táblára, s hát azt látom, mintha gondok merültek volna föl a stabil elsőséggel kapcsolatban!
    Ehhez mindjárt két megjegyzés kívánkozik:
    a) sohasem „stabil” a találati tábla – jómagam a saját, olykor keserű tapasztalatából tudom
    b) a véletlenül ránéztem kitétel, gyanítom, egyikünknél sem igaz, de nálam semmiképp.
    Ugyanis a találatszámot a „helyezés” – persze más tényezők mellett, erősen befolyásolja. Márpedig minden találat potenciális ügyfél.
    Ebből következeően én folyamatosan nyomon követem ügyfeleim és a magam oldalainak keresőkben elfoglalt helyezését, illetve annak változásait. Sőt nem csak nyomon követem, hane a SEO szabályai szerint teszek is az előrehaladásért.
    Barátsággal:
    El Lobo – A farkas (Bognár László)

    Válasz

Szólj hozzá!